понедељак, 9. август 2010.

Polećemo

Ovo je moj prvi, užurbani, euforični i NARAVNO, u poslednji čas napisani, blog post :)

Za par sati krećem u Bg, a sutra rano ujutru letim na relaciji Beograd-Minhen-Oslo-Trondhajm. U naredna 4 meseca planiram da ovde beležim svoje avanture i sačuvam sve divne mirise Norveških šuma, ukuse riba pripremljenih na 101 način, sećanja na najzanimljivija poznanstva i onaj najlepši osećaj kada po prvi put odeš u neku Evropsku metropolu ili se nadješ u divljini na ivici jednog fjorda. Obećavam interesantne priče ;)

Pošto studiram Elektroniku (Računarski smer), biće priče i o ispitima koje moram da učim i polažem na ovoj razmeni i još nekih priča o tehnologiji, s obzirom da je u domenu mojih interesovanja.

Blog sam nazvala vrlo narcisoidno :) Ja sam Ješ, kada se prevede sa norveškog. Takođe sam egocentrično, kako samo ja umem, objasnila svom dragom drugaru i vernom kompanjonu na ovom putu Nebojši da je to samo MOJ blog! Ali, ako bude pokazao interesovanje, pustiću ga da švrljne i on ponešto. Ukoliko mi u medjuvremenu ne uzvrati konkurentskim blogom: Jeg er ikke Jesh, jeg er Nesh!

Odoh da završim poslednje merenje svog kofera (imam nešto preko 20kg, ahhh) dok još mogu da obuzdam leptiriće u stomaku. Spremite se, polećemo... Sutra ujutru ;)

4 коментара: