петак, 3. септембар 2010.

Extraversion vs. Introversion

Course name: Customer-driven project
Topic for this week: Mini seminar in group dynamics


Profesor poziva da sidju ispred table troje studenata koji sebe smatraju ekstrovertnim osobama i troje introvertnih. Dobijaju redom, levu i desnu tablu i 5 minuta da nacrtaju šta za njih predstavlja idealni odmor. Evo rezultata:

Ekstrovertni drugari


Introvertni (uvećajte sliku, namerno ih nisam iseckala da bi se videlo koliko je ovo sitno u odnosu na prvu :D)

Ja sam naravno uvek pre za beach party i surfovanje (ili vožnju na perajima ajkule, meni desna strana prvog crteža više na to liči :D), nego za romantičnu večeru za dvoje :(

Ekstrovertna do daske...

Vrlo je zanimljiva konstatacija profesora da svako može da odluči da li želi da bude ekstrovertan ili introvertan i da se trudi da takav postane, ali na taj način troši mnogo energije. Oni koji se prepuste svojoj pravoj prirodi verovatno budu mnogo zadovoljniji.


4 коментара:

  1. Super! Eto, šta vi radite na fakultetu! Maltene se uče životne stvari, a ne samo konkretne nauke. Meni je to odlično!

    ОдговориИзбриши
  2. Da i ja sam se oduševila! Ovaj ispit objedinjuje naše Softversko inženjerstvo, Stručnu praksu i Upravljanje projektima.

    Mnogo se više nauči za jedan semestar iz ovog ispita nego iz sva naša tri zajedno (makar tako deluje iz plana ispita).

    Vuče duplo poena, tako da zbog njega imamo jedan ispit manje od ostalih studenata, pa možemo lepo da se posvetimo ovoj važnoj temi.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si me bacila u razmišljanje. Da l' sam ekstrovertan ili introvertan? ... :D

    ОдговориИзбриши